pumpa pumpa

Sov ut imorse och klev upp strax innan tolv. Ringde mamma och kolla läget, dom skulle upp på norra och fika, slängde på mig en långklänning ringde ett viktigt samtal osm lättade en stor sten från mina axlar, och hängde med. Så blev en brunch i solen innan vi åkte hem, och jag lyckades pusha mamma så hon hängde med på ett gympass, och till och med skaffade årskort! Så nu finns det ingen återvändo som hon sa det! Och det känns riktigt bra. Har världens träningsvärk i armarna från igår, så idag körde jag ben och rumpa, och så mage då, det kommer jag nog köra varje gång om jag inte har för mycekt träningsvärk vill säga. och blir förbannad om jag inte känner av benen imorgon! Har bestämt med mamam och gå imorgon vid tiotiden, och tänkte försöka med kondition, men för det första är det ju tråkigt att gå/springa på det där bandet, och sen är ju konditionen usel vilket gör det ännu tråkigare. Men man måste ju börja någonstans!

Nu sen jag kom hem har jag bara suttit här och läst lite träningsbloggar, och så har jag diskat och nu är mina ägg färdiga så nu blir det äggmiddag innan jag ska röja lite här i lägenheten, om energin ortfarande finns kvar!

Nä, nu behöver jag fylla på med lite ägg ja!

så , keep up the good work folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0