ett steg

i rätt riktning.

Träning får en verkligen att må bättre. Okej, nu harj ag bara tränat två dagar, men efter att jag varit iväg och presterat mitt bästa, så mår jag mycket bättre. Eller så är det bara det att jag är trött på att var låg och offra tårar över någonting som inte ger mig någonting. Men jag tackar träningen, det kanske gör att jag inte ger upp den lika lätt som förr!

Nu ligger/sitter jag i sängen nyduschad, endast invirad i en handduk, lyssnar på musik och kan faktiskt inte klag för tillfället. Idag har varit en bra dag, jag har ju som sagt först varit på norra och ätit, sedan tränat, sedan diskat, städat min lilla klädkammare, tvättat mina träningsbyxor inför morgondagens träning, röjt undan skärp, samlat mina räkningar, fått undan det mesta från mitt sovrumsgolv skurat lite av golvet i köket, satt lakan på täcke, och nu duschat. Så imorgon efter att jag tränat med mamma klockan tio ska jag äntligen dammsuga, och försöka ta tag i resten, och om jag verklgien har ork ska jag ta tag i min smink och smyckeshörna i min stora klädkammare. Är så kaos så jag har ingen aning om vad jag har där faktiskt!

Nä nu ska jag se nått avsnitt av Pretty Little Liars, sedan om jag orkar och tiden inte springer iväg ska jag se förra Harry Potter filmen, alltså inte första delen av den som går nu, utan den innan, ja, jag ligger lite efter jag! Men det ska göras! Så godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0