en vecka

Den här veckan ska jag som sagt köra stenhårt. jag ska träna och äta bra. eller ja, lite kalorier åtminstone,och regelbundet och träna så mycket jag orkar, för att se hur mycket jag förlorar i vikt. Mycket kommer självklart vara vätska, men känner jag mig själv rätt så blir det nog några kilon iaf. För tidigare när jag ändrat kosten har jag som mest förlorat lite över 6 kilo på mindre än 1,5 vecka. Men vi får se hur det går nu. ska ju ut o fira Safina på onsdag, så alkoholen lär ju förstöra en hel del. och tappar man mindre kilon om man styrketränar samtidigt? haha! tänkte om musklerna sävller och blir tyngre så fort eller nå. haha usch vad dålig koll jag har på sånt där med träning. Aja, håller tummarna för några kilon den här veckan,  och så håller jag er uppdaterade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0