ding ding ding

Idag sa min pappa till mig att jag hade kommit långt.
Jag mamma & pappa satt och fikade på Waynes och jag tog en scones med cream cheese och marmelad eftersom jag sällan är sugen på vanligt fikabröd, jag fick i mig halva! Knappt det! Det tog verkligen stop! Och då hade jag under dagen bara fått i mig två hårdbrödmackor med skinka och en halv rågbröd till frukost innan tio någon gång! I vanliga fall slänger jag i mig allt jag får tag i.. haha! Men nu är det annat!

Fast lär ju förhoppningsvis få i mig mer nu när jag ska med Liza och äta på bite line tågstation, sallad och pizzabuffé! Det bästa är ju när man tar en pizzaslice och massa sallad och massa sås såklart! Sallad gör att det känns så mycket fräschare och därmed godare! MUMS!
Känner dock att jag kanske vill gå och träna imorgon endå, när jag unnar mig såhär tidigt, men vi får se hur kroppen mår, idag har jag varit helt trött och slut både i kropp och knopp, och muslerna sa verkligen ifrån när jag var på ego med mamma imorse. Så jag får se vad kroppensäger imorgon, annars får jag väl åtminstone ta en promenad ute!

Men nu ska jag dra på mig långklänningen, kissa och sen börja vandra mot liza, så det inte blir hur sen middag som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0