den där dumma magen

Nu har jag haft ont i magen i fleeera dagar, inge jätteont men konstant en svidande smärta. Och det ger aldrig med sig, och jag vet inte vad det är. Men väldigt irriterande och störande är det, och det blir värre när jag äter. Men som jag säkert nämnt 1000 ggr förut, jag börjar bli van, men samtidigt väldigt väldigt less på det. Orkar inte åka och kolla vad det är heller om det inte blir värre förståss. Men man får ju ingen hjälp om man åker och och ber om det heller. Dom klämmer lite och säger att det går över eller så får jag nå tuggtabletter som smakar skit som inte ens hjälper. Så jag antar det bara är att härda.
men nu ska jag springa ut för pappsen kommer och vi ska åka och storhandla. äntligen ska jag fylla mitt kylskåp igen! hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0