att må som man förtjänar

har jag fått smaka på så in i helvetes mycket den senaste tiden. ja, skyll mig själv hit och dit. Men det är inte rättvist.. jag älskar att gå ut och roa mig, det är nog bland det bästa jag vet, men det spelar ingen roll om jag går all in, eller bara tar något glas, jag mår alltid dåligt. som idag.. jag har legat i sängen hela dagen, och typ hela kvällen.. Jag börjar jobba 23.00. Då vaknade jag även till liv, äntligen!

Igår körde vi järnet, riktigt roligt hade vi. Jag skulle ta det lugnt, hah, när ska jag lära mig, det finns inget lugn i mig. Jag är stormen själv. Eller oftast. Senaste tiden har jag fått höra från många olika håll att, det finns inge stop i mig. Och det är nog sant det! Jag är värst, jag ska alltid vara värst. Men då få jag sota för det nästa dag också, men det hindrar mig inte, jag kan lika gärna köra lika hårt igen nästa dag, om inte ännu hårdare. Jag bara får inte missa någonting! Nej helvete eller! Det vore ju katastrof!!!! Världen skulle gå under! Just på grund av det är det jobbigt att jag varken kan klona mig själv, eller har en massa pengar. Jag kan inte vara överallt. Jag har inte råd att alltid betala in mig överallt. Detta brukar ge mig lite panik ibland, och jag skrattar åt mig själv när jag tänker på det. När ska jag växa upp och inse på riktigt, att det finns mycket viktigare saker att lägga energi på.. än att oroa sig för att välja fel ställe. För att missa någonting. haha, jag är rolig jag. och nu kan jag inte hålla mig för vad jag skrivit här, bara en massa tok, som vanligt. ni borde vara van kan jag tycka.

Imorgon ska jag iaf må som jag förtjänar, riktigt jävla bra! Förhoppningsvis vill någon äta på bite line med mig också, då kommer jag känna mig som ... vem vette fan! Jag kommer må bäst då! Hoppas ni andra är sjukt bakis, så som jag var idag, då kommer jag vara nöjd. Skadeglädje är en stor favorit. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0