VIN

imorgon kommer vinet och förstör min viktnedgång. suck. Men har nu lagt upp en matlista för hela morgondagen och den ser helt okej ut. Lite för mycket kalorier, men det blir en sista gång på ett bra tag. Har även gjort matlista för söndag och måndag. Så nu känns det som om jag kommer klara det här bra!
Är bara rädd att det där vinet kommer göra så att jag blir besviken när jag stället mig på vågen på måndag.. Men jag hoppas inte! Hade bara tänkte ta några glas, och jag har räknat in dom kalorierna i min räkning för hela dagets intag, och det är OKEJ. Långt under min standard iaf, och jag får i mig tillräckligt med mat. Så håll nu tummarna för mig! Så jag inte tappat motivationen!

nu blir det film. och sedan sova, för imorgon ska jag upp vid tiotiden! blir stan och eventuellt ett träningspass innan middag och fest hos Linn. Känns som en bra dag det!



ha det fint och sov gott

/M. Elin S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0