vågen

vägde mig igår för att se om jag förlorat någonting. tänkte speciellt på vätskan jag samlade på mig förra veckan, som biverkning av min medicin. Och JA! sedan i måndags har jag förlorat 2,3 kilo! tio procent av de jag vill gå ner! Och då åt jag endå godis i måndagskväll! Jag kände verkligen att jag behövde se det där! Jag blev så motiverad att fortsätta, och göra det här ännu bättre än nu! För den här veckan har varit sådär! I vanliga fall brukar jag verkligen ändra mina matvanor totalt, nästan råbanta och förlora 3-4 kilo på bara några dagar. Men den här gången är det mycket som ska bort, så det är lika bra att det se hela långsiktigt!

Dock går det sådär att få i sig frukost idag! Men får ta en frukt om någon timme istället! För äta måste jag ju för att hålla igång förbränningen!

hörs senare!

/M. Elin S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0