this shit is banana

Första dagen på vääääääldigt länge som jag känner mig på topp. En aning trött dock MEN DET SKITER JAG I!
Jag är glad, lycklig och har en väldigt bra känsla i magen! Jag är på g, jag ska  bli den glada lycklige Elin igen som skuttar runt hela dagarna full av glädje och hittar på en massa bus.
Ja, så känns det just nu idag iaf.

Kom i säng i bra tid igår, somnade vid ettiden och vaknade halv åtta och trodde jag hade sovit bort hela dagen eftersom det var så mörkt ute, men icke, så jag somnade om och vaknade klockan tio men låg kvar i sänge ntill kanske halv tolv, sedn har jag varit ner på stan och började med att lämna in cv på sminkshopen och jag kan bara inte låta bli att hoppas och hålla tummarna för att det blir någonting där. Är så trött på att inte göra någonting på dagarna och låta mitt liv springa ifrån mig! Bo i sängen och inte gör a ett skit. Så förhoppningsvis är det över snart!
Sedan var jag med safina som skulle beställa böcker till sin utbildning och så åt vi kebab, länge sedan och gott, blev dock en aning för mycket då jag inte är van vid att äta så mycket längre, så nu mår jag lite halvilla och har svårt att tänka mig att jag kommer få i mig nå middag hos mamma och pappa om några timmar. Fast å andra sidan kanske det är possitivt eftersom jag ska väga mig och jag har en känsla av att jag gått up lite under helgen, men då är det bara att ta nya tag, och det redan ikväll då jag faktiskt tro det eller ej ska ta mig till ego för första gången på länge. Är dock lite nervös eftersom jag känner att jag tappat allt och börjar på noll nu. Så får bli intervaller på bandet om jag har tur och får ett av de böättre. Hoppas också att jag får med mig antingen pappa eller liza så känner jag mig nog säkrare!

Men nu ska jag återgå till att sitta och le så får ni ha det så fint allehopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0