tack. for you I will

Nu är jag som liten igen. Och måste lära mig allt på nytt. Börja om från scratch..
Jag är liten och klarar mig inte själv. Och måste säga att jag är grymt tacksam som har så många fina personer nära mig som hjälper mig, finns där och tar hand om mig. Finns inte ord för hur mycket ni gör för mig. Utan er skulle jag inte klarat mig, och det vet ni är sant.
Jag tog ett riktigt felsteg men som med hjälp av mina nära och kära kommer få mig på rätt väg igen. Det kommer ta sin tid, men för alla eran skull så kommer jag klara det. Det är för er jag kämpar på och det är för er jag kommer klara det.
En vacker dag kanske jag finner ett sätt att visa min uppskattning och hur glad och lyckligt lottad jag känner mig som har er alla. Tills dess hoppas jag att ni känner det inom er, hur mycket ni gör för mig genom att bara finnas!

Men för några dagar framöver kommer jag känna mig liten, rikigt liten, jag är bara några år igen, och jag börjar om igen. Jag kan behöva vaggas och få en trygg kram då och då. Sedan ska jag resa mig upp, det får ta sin tid men för er skull ska jag verkligen resa mig upp och bli stark. Det är det minsta jag kan göra nu.

ett stort hjärta och en bamsekram till alla er! (ni vet vilka ni är)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0