so much love to give

Usch, idag var det jobbigt att kliva upp. Trots att klockan var halv tolv så tog det emot. Och inte nog med det, jag vaknade upp och hade krull, verkligen fårkrull på huvudet efter safinas lilla frisöragerande igårkväll! Blev iaf till att snabbt göra sig i ordning för att sedan kila iväg och kolla på en lägenhet åt safina. Mycket fin lägenhet måste jag säga! Så får hålla tummrna för hennes skull att hon får den. Och även hålla tummarna för att jag får tag på en fin fin lägenhet snart också!
Sedan sprang jag ner på stan och köpte en klänning som jag ska ha på idrottsgalan, eller köpte och köpte, jag fick den av min kära mamma och pappa! Sedan fastnade jag hos mamma ett bra tag när jag gick förbi för att visa klänningen.
Fick även med mig akryllfärger och penslar och grejer hem. Och för er som inte känner mig så bra, så bara älskar jag sånt! Så det satt alldeles perfekt! Tack och bock för det!

Nu ska jag sätta mig till rätta och slå på någon serie eller film och vila lite så jag förhoppningsvis orkar ta mig till gymmet, annars får jag köra pilates eller liknande här hemma. Kanske lite vikter också.

ha det fint gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0