knäckt

Fruktansvärt lugn fredag. Dock väldigt skönt men en aning tråkigt.
Legat hemma i soffan själv och halvkollat på en film, och lite bloggar.
Trodde även för ett tag sedan att någon försökte bryta sig in, så jag var lite smått livrädd!
Men ingen har kommit in än så jag klarar mig nog!
Annars har jag blivit misshandlad. Eller ja kändes det som. Genom ord. Men det är bara att torka tårarna bita ihop och försöka blicka frammåt. IGEN!
Ska snart bädda ner mig ordentligt i soffan och slå på antingen one tree hill eller någon film.
Hade varit mysigt med en skräckis och sällskap, men det var det dåligt med här. Så får bli någonting lugnt så jag vågar sova!

Imorgon ska jag upp redan halv tio, eftersom jag ska ut till birsta vid tio - elvatiden!

Sov så gott och ha det gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0