karlar karlar karlar

varför är ni så dumma?
Vi söta snälla flickor ska ju vara glada nu. Inte sörja! Vi är ju unga och det är ju nu vi ska leva livet. Men självklart ska det komma någon och fånga ens hjärta och misshandla det så hårt och sedan bara lämna det att dö. Blä för det. Jag vill vara lycklig, känna mig kär, vilja kramas, älska, och ha fjärilar i magen.
Istället är jag såld. Såld på någon som inte vill ha med mig att göra. Ja, livet är en gåta.
men en sak är säkert, det är att jag aldrig kommer ge upp.. tyvärr.. godnatt!










fast och andra sidan kanske det inte är så konstigt att man ibland blir så pass såld som jag lyckats bli!







annars går mitt nyårslöfte bra. minus 5,7 kilo på 2,5 vecka! framsteg! jag vart så glad så ville nästan börja gråta när jag insåg det! Sjukt vad bra det gått! heja mig! och på måndag börjar jag träna 5 dagar i veckan! me likeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0