i ett berg av papper

sitter jag nu och försöker få ordning på mitt liv. eller snarare min ekonomi. fast uten ekonomi har jag ju faktiskt inget liv.
Förstår inte varför saker och ting inte bara kan flyta på för. Här sitter jag utan en krona och har suttit precis lika dant hela månaden! Bara på grund av att jag blivit sjukskriven för två månader sedan och folk surrar så mycket skit så det aldrig blir någon ordning! Men nu tror jag faktiskt att jag fått ordning på alla papper (säkert 30 st) och ska imorgon gå och fixa påskrift så jag kan skiicka iväg det allra sista och hålla tummarna för att jag får en liten slant OMGÅENDE!
Är ju inte överdrivet roligt när alla andra sitter och räknar ner till tolvslaget och får inte lite cash på kontot när en annan sitter med kurrande mage och sväljer luft i brist på föda!
haha nädå, så illa är det inte, tacka vet jag mina kära föräldrar som alltid ställer upp!
Men att ha råd med en kycklingsallad just nu hade verkligen inte suttit helt fel. Eller ja, innan kermit stängde alltså!

Nä, nu ska jag lägga mig ner och småkolla på one tree hill en sväng! Sedan får vi se vad jag hittar på, börjar dock bli en smula trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0