GOTT NYTT ÅR!

än en gång har jag tappat motivationen till bloggandet. Men tänkte nu sätta igång igen!
Tänkte nämligen dela med mig av mitt nyårslöfte och vägen till målet.
Jag ska alltså ändra mina mat och livsvanor helt och hållet. Och få tillbaka den kropp jag saknar så!
Tänker inte gå in på vikt eller så. Åtminstone inte än. Men målet är ett kilo i veckan fram till Juni.
Och självklart ska jag börja träna också för att nå dit jag vill!
och jag är grymt laddad faktiskt. Och ännu bättre att två nära vänner också ska köra på förbättrade matvanor osv.
alltid bra att kunna pusha varandra! Så nu ska jag gå från övervikt till liten och smidig igen! Längtar efter resultat denna gång!


Från det ena till det andra


så håll tummarna för mig!


/M. Elin S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0