ett nytt glatt jag

Jag ska börja ta vara på livet! NU på en gång!
Är trött på att se mitt liv gå förbi mig och inte ta vara på det här.
Det kan ju vara över vilken sekund som helst.
Jag ska bli mitt gamla vanliga glada jag igen.
Jag tänker släppa allt dåligt som varit, och börja om på nytt.
Åtminstone försöka!

Jag säger inte att jag kommit över de personer jag saknar och tycker om, även om det får mig att inte leva fullt ut. För saknaden kommer alltid finnas där och hoppet om att det ska bli bra.
Men jag är trött på att gömma mig bakom en sorgsen yta och bara elta alla jobbiga känslor. Så jag försöker åtminstone för att tag att lägga det längst bak i skallen och fokusera på vad jag kan göra bättre och allt som är bra runt omkring mig.



Så, hejdå deppelin! Hej muntergökselin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0