dåligt

vägde mig igår, vilken besvikelse, hade gått upp fem hg från i fredags..
men ska man tänka positivt så har jag gått ner fyra kilo på två veckor. och det är ju inte fy skam!
Och på måndag sätter jag igång med träningen också. lite halvlungt men måndag-fredag ska det bli!
Så nu måste jag bara få ordning på sömnen. Kan verkligen inte sova längre.. Vilket är väldigt frustrerande eftersom ja då ligger i sängen och halvsover halva dagarna och sedan är helt slut o kropp och skalle eftersom jag inte sover på rätt tider och så vidare.. Så jag hoppas det blir ordning på det snart! För det här SUGER!

Mamma tycker jag skulle vara vaken till imorgonkväll så jag kom i säng tidigt då, så jag funderar på att följa hennes råd. Jobbigt bara att jag jäspar redan nu, och jag har inteens varit vaken i två timmar..

Life's a bitch and then you die. yeho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0