dag 5 och dag 6

Dag 05 – Vad är kärlek?

Ja, vad är kärlek egentligen?! Jag har ingen jävla aning måste jag faktiskt säga.
Jag tror att det är olika för var och en, ja från person till person. Och beroende på vad det nu är man håller kär. Det kan ju vara en familjemedlem, en vän, en pojkvän eller flickvän, en sak, mat.. ja vad som helst.
Och efter att ha känt en hel del för någon, men vet att det är många som inte förstå hur jag kan känna så som jag gjort och gör, så vet jag bara att det är väldigt olika. Och nu har jag svammlat bort mig helt och hållet så jag vet inte vad jag surrar om..

alltså, JAG VET INTE VAD KÄRLEK ÄR FÖR DIG, och jag vet inte vad kärlek är för mig!




så vi går över till..
Dag 06 – Min dag

Hade planerat att kliva upp klockan elva och göra pilates med safina, men eftersom jag inte kunde somna så klev jag inte upp förrän vid halv ett, då var det bara till att hoppa in i duschen, göra mig i ordning, blev möjligtvis erbjuden jobb inom kundtjänst, tog kontakt med sminkshopen för praktik och möjligtvis extrajobb, och det lutar mt att det kommer bli det, och jag ät jätteexalterad! Sedan drog jag ner på barista och satt där ett tag med anna, jocke och peter innan vi strosade runt lite på stan. Sedan gick jag och köpte vin, soppa och chabata. Gick hem och åt och tog det lungt innan pappa kom och hämtade mig och vi åkte och handlade och sedan har jag bara suttit här i soffan, som jag antagligen kommer göra resten av kvällen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0