Dag 2 - Min första kärlek

Svårt. Självklart har man haft nägra småförälskelser, eller "puppy love" som min vän Kristin skulle sagt. Sånna man var så kär i men kom över på någon vecka.. Men räknas det som en första kärlek? Eller är det den person man föralltid kommer känna någonting för, han som tog mig med storm och fick mig att falla pladask, han som var min kärlek men också en av mina allra bästa vänner? Han som jag kunde prata med allt om, dela allt med, han som jag ville spendera varje sakund med? Han jag ville göra allt för men inte lyckades, han som jag fortfarande tycker om, vill vara med, krama, älska och känna med. Han som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta och som jag alltid kommer se som mitt bästa, även om vi gjorde mycket skada. Han som jag tycke så mycket om men endå lyckats såra så mycket. Han som jag fortfarande saknar och ser som en nära vän som just nu bara behöver andas på eget håll. Isåfall heter André Sjödal, och det står jag för! helhjärtat!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0