Dag 1 - Om mig

Ja, vem är jag då?
Det önskar jag nästan att någon annan skulle kunna berätta för mig fakitskt, för jag känner mig helt lost och borttappad just nu.
Men jag heter iaf Marilyn Elin Lena Svedin, förr 22 April 1990, uppväxt med mamma pappa och två yngre bröder. Alltid varit en dominant, glad och sprallig liten tjej med stor käft, många tankar och mycket hyss.
Men senaste tidenså har saker som kärlek, känslor och lifet tagit över. På ett mindre bra sätt och jag är nere i ett litet svart hål just nu. Men det händer väl alla? Eller?
Vill helst se mig som en superduper glad tjej med mycket humor, som är glad på livet och lever det fullt ut, ja.. det är iaf min dröm, och vissa stunder känner jag faktiskt så, även om det är mycket sälan just nu, men jag är säker på att det kommer tillbaka! Jag älskar iaf att skämta bort saker, och skäms över att visa mig svag och ledsen även om det är den enda jag gör just nu!
Min lilla kärlek, bästa vän ja allt bra o fint man kan tänka sig, han har jag lyckats såra såpass mycket så han inte vill ha någonting med mig att göra. Så jag är ju ganska värdelös på vissa sätt också..
Annars tror jag att jag är ganska snäll, tänker på andra ganska mycket, vill folk väl, men ibland blir det ju bara för mycket och då kokar jag över, men det är inte allt för ofta det händer.
Tycker om att sova, leva, träna när jag väl kommit igång, sjunga, festa, mysa, KRAMAS, umgås, träffa folk, rita, måla, smink, skönhet, pyssla, ja allt möjligt..
Ja, det får räcka, hör av dig och lär känna mig om inte annat. Inte helt lätt att få fram en rättvis bild av mig själv på den här dystra bloggen inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0