Dag 07 – Min bästa vän

Jag har många bästa vänner jag. Ja, jag är lyckligt lottad. Men kan ju säga att Safina är en av mina närmaste, vi sitter som ihop hon och jag. Det är hon och jag, vått och torrt. Visst, vi har haft våra nedgångar. Men Det är bara att blicka frammåt.

Safina är den jag kan berätta allt för, och verkligen vara mig själv med. Jag vet att jag alltid kan ringa henne och hon ställer alltid upp. Och det går nog inte en dag utan att vi har kontakt på något vis. Ja, hon är en riktigt fin vän.
Men får inte glömma mina andra fina vänner som funnit vid min sida ett riktigt bra tag.
Anna Morveto, Anna Thoms, Linn Koistinen och Kristin Åström Larsson, och självklart min mamma. Henne berättar jag nästan lite för mycket för. Sedan finns det ju flera flera andra fina väldigt nära nyare vänner också, som Liza Sjölund, Evelina Rask, Anna Åhlund, Sofie Jonsson, Simon Bursted, Erika Östlund.. osv osv.. Listan kan göras lång och finns säkert flera flera fler namn jag borde nämnt men ni vet vilka ni är så ta åt er!

Ett stort hjärta och en bamsekram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0