Dag 04 – Det här åt jag i dag

Eftersom det här "ämnet" är så trisst, så skriver jag det nu, lite mitt emellan två dagar.
Så, då ska jag ta och gnugga geniknölarna några minuter och försöka minnas vad jag tryckt i mig idag..


..sådär! KOm fram till att idag har varit en unnardag! Började med en frukost/lunch bestående av Fisk- och skaldjurssoppa och till det chiabata (stavas?) med skinka på, sedan en te på stan med Anna och till middag blev det currykycklinggryta med ris, soooom jag har längtat efter så! Är så sjukt gott! MUMS! sedan blev det lite chips och dipp också.



Nu blir det mys med safina, antar att det blir lite one tree hill, och till det lite Pepsi Max! en annan favorit!

och så avslutar vi med någonting så tråkigt som...
EN LISTA!!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Idag har jag haft på mig ett par svarta strumpbyxor, en svart t-shirt, en svart kjol, en svart halsduk, en svart jacka och ett par svarta skor och ett blått diadem!
Vad använder du just nu för skor: Just nu? Ja då har jag bara strumpbyxor.
Favoritfärg på kläder: Svart svart och åter svart, men gillar också vita kläder.

Senaste person som
Sov i din säng:
förutom jag så var det safina.
Du pratade med: det var också safina
Du delade en drink med: delade? hm, ja Linn köpte oss två drinkar att dela på, det måste nog vara senaste gången
Du gick på bio med: Det var med sambon Liza
Du gick på stan med: det var idag med Ann och Safina
Skällde på dig: André?

Senaste
Låt du hörde:
Usher med Oh My Gosh
Film du såg: Dum Dummare.
Mat du åt: Kycklingcurry och riiiiis.
Kram: Ja och safina låg och goskramades ett bra tag hos morris och jocke.
Puss: Thoms kanske.
Fest: Förfest med Thoms o några här hemma innan Oscar
Känslan: trött och konstant saknad
Ilska: Varje gång jag inser att saker bara inte vill gå som jag vill att de ska gå, som idag, fast bara en liten gnutta ilska då
Resa: Oj, måste varit Sveg i nyår då.
Glädje: De två senaste dagarna i allmänhet har varit ovanligt bra
Dröm: minns inte faktiskt, men drömmer mest bara mardrömmar numera
Boken du läste: började läsa Carolina Gynnings nyaste
Personen du träffade: är med safina just nu
Personen du pratade i telefon med: Mamma.
Personen du fick sms av: anna kanske
Gången du åt en 7-eleven korv: har nog aldrig gjort det
Gången du var utomhus: för ett tag sedan när jag gick från bilen till porten.
Gången du sov: natten som var
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår faktiskt.
Saken du köpte:
en deo.

Om dig

Namn: du kan kalla mig Elin
Ålder: 20
Smeknamn: Gaga om något annat än Elin
Syskon: två bröder
Sysselsättning: allt och ingenting.
Bra egenskaper: ärlig?
Dåliga egenskaper: svårt att släppa taget
Linje/klass: ingen
Hårfärg: blond
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 36/37


nä nu ska jag och safina återgå till att leka frisör tydligen.. he he he
ska tydligen sova i det här inatt och får en fin överraskning imorgon..
spännande spännande...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0