384 dagar av saknad..

och jag saknar dig fortfarande..
mer och mer..
saknar tryggheten jag kände när du låg tätt intill mig, och jag kände värmen och lukten av dig..
jag vill ha dig här igen, om så för en sista gång.. jag vill att du ska känna hur mycket du betyder, och hur otroligt saknad du är, och kanske inse att jag alltid kommer vänta..
jag önskar jag kunde ta och hålla din hand för om så en sista gång, och att du kunde känna och förstå det jag känner för dig.. för det är mycket..
jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka en dag som förut, vad som helst för att kunna se dig i ögonen och inte bara känna hur mycket du hatar mig, vad som helst för att få dig att se på mig och le igen.. vad som helst!

ingen kommer någonsin kunna ta din plats, ingen! någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0