2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Mycket. Flyttade hemifrån, blev sambo, jobbade heltid, blev sjukskriven, förlorade någon som stod mig väldigt väldigt nära, eller flera faktiskt..

Har du några nyårslöften?

Ja, gå ner minst 20 kilo. Börja träna en gång för alla. Sluta sova bort mitt liv. Skaffa egen lägenhet i stan.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.

Vilka länder besökte du?

Endast Sverige.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

22 april.

Vad var din största framgång 2010?

Flytten!

Största misstaget?

Att jag sårade någon som betydde så mycket för mig så den personen inte vill ha med mig att göra

Bästa köpet?

svårt..

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat..

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag fick tag på en fin lägenhet som jag dock sa upp.. stupid!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Love the way you lie

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare.. tyvärr!

Vad önskar du att du gjort mer?

Tänkte mig för innan jag agerade.

Favoritprogram på TV

någonting på animal planet, eftersom det var det som fick mig att kunna sova tryggt om natten

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Åkte till Vemdalen på Vårforum och hade en av mina bästa helger och födelsedagsfiranden någonsin!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Mycket svart och stora kläder.

Den bästa nya personen du träffade?

blir nog ett jag vet inte här!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0