sminkshopen

Ja, imorgon blir det mit femte dag där och jag trivs som fisken i vattnet!
Dagarna går så sjukt fort så jag blir lika förvånad varje dag då klockan blir sex och jag ska dra mig hemmåt. Men som dom säger, det går fårt när man har roligt, och det har jag!
Och det blir ju inte sämre när man kommer hem med ett gäng badbomber och sminkprodukter heller! Kalla mig ytlig, men det gör mig lycklig!

Nu tänkte jag bädda ner mig.. eller nä det har jag ju redan gjort, men jag tänkte iaf lägga mig bekvämt och göra lite sudoku tills jag känner att jag kan somna gott. För imorgon ska jag upp klockan nio för att hinna inviga mina nya produkter innan jag ska ner till Sminkshopen igen!



Ha det fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0