Bra Vecka!

Ja, jag har haft en riktigt bra vecka!
Måndag till fredag har jag varit på Sminkshopen, där jag som jag säker nämnt flera ggr, trivs som fisken i vattnet!
Vilket kanske inte är så konstigt med tanke på hur mycket jag älskar smink och skönhet!
Bara det att, som ni kanske inte vet men jag bor ju hemma nu några veckor innan jag flyttar in i min nya lägenhet den 1 Mars. Med Det jag har med mig hit är ungefär en tvättkorg med kläder och två stora flyttkartonger fulla med smink och sådant! Ja, det kanske förklarar en hel del!

I onsdags var jag ju också på Medlepads Idrottsgala, eftersom min fina vän Liza Sjölund var nominerad i kategorin Unga Ledare var hon så snäll och tog med mig, så det blev trerättersmiddag och "schlagerdisko" halva onsdagsnatten, och vi hade riktigt riktigt trevligt!

I torsdags började jag halvt med pulverdiet. Smakar S*TAN. Men vad gör man inte för figuren. Går dock sådär eftersom jag tränar och inte riktigt hinner få i mig tillräckligt många shakar om dagen, så jag byter bara ut några måltider om dagen. Men det ska nog visa sig lite på vågen iallafall!

Igår var det lugnt. Kom hem efter en dag på sminkshopan och var konstigt nog på riktigt dåligt humör. Tror det berodde på att jag var trött bara och det dåliga humöret gick över efter ett litet tag så det blev film och mys med familjen.

Idag har jag varit och tränat med pappa och sedan bara tagit det lugnt, men ska om drygt en timme dra till Anna och Jocke för att se på Melodifestivalen och mysa!  Men först ska jag sminka mig eftersom man kommit hem med en hel den nytt från Sminkshopen! Så jag kan bara inte låta bli att prova allt!

ha en trevlig lördag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0