stockholm 1

Är jättetrött men tänkte skriva ltie kort om min lilla vistelse i stockholm som jag nyss kom hem från.

Åkte i tisdags morse och kom fram vid kanske halv två?, det blev en heldag på stan, eller jag kände inte att jag hann kolla särskillt mycket eftersom jag var där med mor, far och min yngre bror så drogs vi åt alla olika håll, och så var jag väldigt trött också efter endast 2 timmars sömn. Blev iaf lite baskläder inhandlade och det är ju aldrig fel. Ska du tillbaka på lördag redan så hinner ju ta en ordentlig titt då eller till veckan!

Vi bodde hos några bekanta utanför stockholm och det var så härligt att komma dit och äta middag och sedan bara sitta i deras stora stoffor och prata tills vi gick och la oss och jag sov en hel natt för första gången på flera månader och det var helt underbart! Lika underbart som att kliva upp till en stor frukost och se att solen skiner. UNDERBART!

Dagen spenderades på Gröna Lund. Hela hela dagen och vi var kvar tills de stängde. Vi började med Insane, och det var precis som det låter, INSANE! dom lurade verkligen med mig, jag hann inte ens säga nej innan jag satt där uppe och kände paniken. Höll för blotta livet fast i den där selen ( ja, en jäkla sele typ!!!) och sedan blundade jag och höll andan. Helvete vad rädd jag var. men nu är det gjort och jag är stolt. sedan åkte vi och åkte vi och åkte vi allt möjligt! Riktigtroligt hade vi!

Även inatt fick jag sova, nästan lika bra och jag bara hoppas att jag får sova lika bra inatt! Vore så underbart om jag kunde få sova ordentligt igen! I alla fulla fall, dagen har spenderats på tekniska museet.. ja, ingenting för mig helt enkelt! Var dock på 4D film och det var ju ganska roligt faktiskt, och så vann jag frågesport. Alla rätt och fick stå med på stor skärm. Mycket stolt!! haha!

Annars har jag bara ätit och ätit de här dagarna, känns jättejobbigt faktiskt. Men nu är det över, så det är ju skönt!

Nu är det bara att ladda om för morgondagen då ja gska tvätta och packa och greja o feja innan allt börjar! Så en god natts sömn ska bli härligt!

Så natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0