resultat

Idag är en bra dag. Jag vaknade och kände mig mer fit än tidigare. Provade en röd kjöl jag köpt i alldeles för liten storlek som jag inte ens fått över höfterna, och titt nu är den på plats! Dock får jag inte igen dragkedjan, men inte långt kvar! Känns fantastiskt!
Har ju inte direkt kunnat lyssna på vågen, för nu när jag började träna har jag gått upp i vikt, fast jag skött kost och träning, men i förrgår hade ju tre kilon bara försvunnit från mig på ett dygn typ och jag känner att jag dragits ihop en aning, och jag är nu såååå motivaread att fortsätta. Är faktiskt det längsta jag hållt gfast vid träningen nu! Brukar ju ge upp efter bara några veckor, typ två. Men nu har jag ju kämpat på i.. okej då.. 3,5 vecka. Fan skulle inte kollat upp, kändes ju bra lite det. Men men jag ska fortsätta den här gången!
Har ju även fått på mig ett par jeansleggins jag inte heller använt någon gång för att höfterna har sagt ifrån. Men nu så!

Nu har jag nyss gjort mig i ordning och sittern u ochväntar på att safina ska komma hit och lämna väska osv så ska vi sedan ner och jag ska bli bjudenpå lunch av henne. MUMS! Sedan ska jag iväg och träna, själv för första gången faktiskt, men ska bli skönt, kan jag göra allt i lugn och ordning och inte känna mig stressad när jag egentligen vill köra 7 maskiner till men den andra personen är klar för dagen! Eftrer det ska jag upp till mor & far (känns nästan som jag flyttat hem igen?! alltid där) och så ska mamma få toppa mig lite, eftersom jag är rädd att frisören skulle göra mig korthårig igen.. Sedan får jag se vad som händer, kanske stannar kvar och kollar på Twilight med odm eftersom pappa nu bestämt sig för att se alla filmerna efter att mamma surrar om att hon vill se nästa på bio.

Men nu ska jag lyssna på lite musik och invänta min vän. ha deeeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0