lista

Dagens vill ha: Överskottsenergi.. eller åtminstone lite energi
Dagens klädsel: en långklänning och trosa
Dagens smink: noll smink än så länge
Dagens frisyr: den strula knuten
Dagens händelse: Oj, jag har tagit mig från sängen till soffan
Dagens låt: veronica maggio... alla låtar
Dagens planer: städa, diska.. och kanske tvätta. Färga ögonbryn och ögonfransar
Dagens saknad: Orken
Dagens drog: Ingenting ännu, men skulle nästan kunna döda för lite grädda till matlagningen
Dagens längtan: Imorgon! Hela imorgon och 1,5 vecka frammåt.. eller mer?
Dagens köp: Ingenting. möjligtvis grädde
Dagens godis: Hört att jag åt för mycket godis igår så blir inge godis idag!
Dagens humör: Tröttare än på länge
Dagens borde: Göra allt jag sagt att jag ska göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0