faller

Igår gick ju träningen riktigt riktigt bra kände jag. Jag svettades och kämpade på bra. Men konditionen är fortfarande ingen höjdare, och det gör det ju inte lättare att jag har behinnor som säger ifrån redan efter 5 minuter. Sedan är det ju förbaskat tråkigt också! Men jag försöker, och hoppas det går frammåt så småning om.

Imorse när jag ställde mig på vågen var det nästan 3 kilos skillnad från igår morse, det gjorde mig ganska motivaread iaf, men nu känner jag att jag inte mår nå vidare. Hade tänkt ta mig till gymmet och köra armar, men det tar emot nå så fruktansvärt. Kan vara för att jag inte har någon träningsvärk, vilket gör mig ledsen och omotiverad, fast det egentligen borde göra mig motiverad att köra ännu hårdare idag. Sedan har jag sovit riktigt uselt inatt också. Några få timmars sömn bara, annars har jag legat och vridit och vänt på mig, händerna har domnat bort ett flertal gånger och ryggen bråkar. Men som tur är så är det bara under natten och på morgonen som ryggen är dum. Och tur är också att det inte är så farligt, mest bara irriterande.

Så jag tror att jag sa skippa gymmet idag och plocka fram mina hantlar och köra lite här hemma istället innan jag drar mig upp till mina föräldrar och begraver mig i deras ena fotölj!
Bara jag gör lite så blir det ju bra, kan ju endå inte använda allt för många maskiner för armarna på gymmet tyvärr. Har för korta armar och allt vad det är. Gör mer skada än nytta tycker jag. Ja, inte lätt när man inte ens når.

Annars så får jag hålla tummarna för att mamma mår bättre imorgn och kan träna, så hon kan ge mig lite motivation att kämpa på! Och så hoppas vi på en god nattts sömn tycker jag! Var ett tag sedan!


Nä, hantlar var det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0