Babar

Usch vad äcklig jag känner mig. Tröck just i mig vitlöksbröd. Alldeles för mycket också. Och jag vill gå ner massor i vikt? Hur går det ihop? Hur kan det vara så jävla fel i huvudet på en ibland. Sitter nu och får lida för det. Känner mig uppsvälld, har halsbränna, huvudvärk och slemhosta. Men det är väl så det går när man äter en blandning av i princip allt dåligt man kan slänga i sig. Dåliga kolhydrater, dåliga fetter, salt ( ja idioten själv saltar ju brödet) ja, inte konstigt att man ser ut som fucking jävla Babar!!

I alla fulla fall. Var idag upp till mamma för att se en film och göra mig av med allt dåligt här hemma. Förutom vitlöksbröd då.. som för övrigt inte ens var mitt.. Jag hade chips och godis och grejer här som jag inte ville ha, sedan rensade jag lite bland maten också, såsom pasta, ris och potatis. Tänkte ju skippa kolhydrater så gott det går. Och istället köra på protein och kolhydrater i form av sallad och så vidare. Hade ju tänkt köra på pulver den här veckan som kommer, men eftersom jag åker till sthlm nästa vecka och garanterat kommer äta vanlig mat där, så gick ju inte det. Eftersom varje gång jagäter ritkigt ritkigt nyttigt och sedan kanske bara tar en macka så får jag så fruktansvärt ont i magen så jag kan ju bara tänka mig hur det skulle bli efter en vecka med pulver och sedan stoppa i sig en massa mat!

Så nu blir det bra mat regelbundet och så kör vi träning imorgon. Tänkte faktiskt ge mig på löpbandet för första gången i år, förutom lite uppvärmning då. intervaller! HEJA HEJA! HEJDÅ FETT!
Nu bubbelvatten tv och sedan sömn. Klockan elva är det frukost! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0