UNDERBAR DAG

Att vakna var kanske ingen höjdare imorse, hade forfarande ont i huvudet och är fortfarande förkyld. Men så fort jag faktiskt tagit mig upp vart det mycket bättre. Bestämde mig för att ta mig ut idag eftersom jag hållt mig inne alldeles för mycket de senaste dagarna med tankar om att få ordning här hemma, har inte gått jättebra, men det är på väg. Men är så svårt när man inte riktigt vet hur man ska ha det! I alla fulla fall, bestämde med Anna för att luncha och knalla runt lite på stan, blev en sallad på Coffé House, UTE! Jättetrevligt och varmt trots det inte var någon sol just där! Efter det gick vi en kort sväng på stan innan vi begav oss hem med ett stop på Moyo för att träffa safina. Sedan fikade vi här hemma, eller ja inte jag då! Efter det tog vi det lugnt ett tag innan Jocke kom och hämtade mig och Anna och vi drog oss upp till sidsjön jätteladdad för att springa ett varv. HAH! TJI FICK VI! Var ju sjukt mycket snö kvar, men men tänkte vi, det ska nog gå! Jag åt ett håll och det andra två åt ett annat! Efter 25 minuters tappert försök gav jag upp! Sjulle ju ta dygn för mig att komma någon vart när två steg fram var 1,5 steg tillbaka. snacka om att tappa motivationen! Så jag bestämde mig för att plömsa bort till ankorna och änderna och mata dom stackars krakarna istället. Säkert närmare 10 påsar bröd bjöd jag på! Snacka om att vara givmild (även om det inte var jag stoppat allt bröd i lådan)

Efter misslyckandet i Sidsjön fick jag skjuts ner till EGO där jag körde styrka istället. Det gick därimot bra! Armar, Ben och lite Mage! Känner redan nu hur det här kommer att kännas imorgon! Men kan inte låta blir att bara stolt över min insats iaf! Dock fick förkylningen sig lite stryk, fick hosta på köpet och snoret rinner! Men det är smällar man får ta! Har ju inte tid och sitta och gråta och tycka synd om mig själv hur längre som helst pga av en förkyning! Man är ju inte en man direkt!

Nä nu ska jag svepa lite vatten eftersom jag glömde vattenflaska, sedan ska jag hoppa in i duschen när jag inte känner mig svimfärdig längre!

Ha det kanon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0