PANIK

Idag har det inte gått så bra med mitt nyttiga liv. Och det känner jag, magen är utspänd och gör ont. Dubblade nästan kaloriintaget idag från igår. Men är visserligen under de man ska stoppa i sig för att hålla vikten MEN IAF!! Ångest och magont! Inte roligt för fem öre!
Men å andra sidan blir det en större utmaning imorgon att hålla sig! HEJA HEJA MIG!

Annars idag har jag och Jenny spenderat hela fem timmar ute i Birsta och vi vet inte alls var tiden tog vägen! Men försvann gjorde den iaf! Blev mest nödvändiga köp för min del såsom fryspåsar och diskmedel! Men jag är glad endå! Eller ja, jag var.. Nu mår jag dåligt! Kan inte kolla åt sidorna för då ilar det i hela huvudet och jag känner mig helt mörbultad! Den är ju den här jäkla förkylningen som vägrar ge med sig.. Men nu känns det som om feber är på väg så förhoppningsvis bryter det ut imorgon och försvinner inom någon dag eller några dagar!

Men nu blir det soffhäng med mina sabos! TJOFLÖJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0