MOTIVATION!

Sitter just för studen och går igenom lite bloggar jag inte läst på ett tag och hittade ett inlägg som inspirarede mig otroligt mycket.
En tjej som för åtta veckor sedan vägde ungefär som mig och har nu gått ner cirka 15 kilo. Alltså 15 kilo på åtta veckor. Och nu har jag bestämt mig! Det där ska vara jag om åtta veckor! Nu får det vara nog! Jag tänker inte bada i burkabaddräkt i vassen i år, jag tänker inte gå i stora tält i sommar, jag tänker inte skämmas varje gång jag sätter min fot utanför dörren, och inte heller varje gång jag går förbi en spegel!
Jag ska se ut som gjort i princip hela mitt liv, förutom de senaste åren när jag förvandlats till någonting jag inte ens vill veta av. Det räcker nu!!
Ja så all push ni kan ge mig tack! I NEED IT!

Så nu hädanefter är det vatten i mängder som gäller, fler och sm å portioner av nyttigare mat och självklart ett gäng med härliga återbesök på gymmet! JAG SKA KLARA DET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0