fail fail fail

Hungern tog över. Så blev lika mycket kalorier som igår, en aning mindre, och så sitter jag här igen med smärtor i magen.. Sällan! När ska jag lära mig? Dock ligger jag under 2000 som man ska äta för att hålla vikten. Och jag har ju faktiskt tränat bort ungefär 500 idag så tänker man så så ligger jag ju under 1000. Men det jag ville komma fram till var att jag aldrig kan lära mig att äta med måtta! Mår sketailla nu och har jätteont i magen! Men men.. en vacker dag hoppas jag att jag lär mig!

Ett annat fail är att jag har fått tillbaka en känsla jag inte har saknat. Det kom BOM PANG POFF nu ikväll, och trots sömn och grejer vill den inte försvinna. Känns skitjobbigt faktiskt, särskillt när det är någonting jag inte kan göra någonting åt. Så det kan aldrig bli en bra känsla igen, den där känslan. Aja, ni förstår säkert absolut ingnting av vad jag skriver om just nu. Var bara tvungen att få ur mig lite. Men förhoppningsvis försvinner det fort som attan!

Men nu ska jag lägga mig bekvämt i soffan, kollar lite bloggar, kanske slå på en film, och finna inspiration till att fortsätta min plan på en sommarfin kropp och då fortsätta med det bättre än jag gjort än så länge! Är ju snart helg och jag har ju satt upp ett mål tills dess, dock inget jag kommer dela med mig av, men ni får endå gärna hålla tummarna för att jag ska klara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0