vad är vänskap

Har jag ens rätt att bli irriterad!?
Ibland känns det inte så. Men det är svårt att försöka en sak när man inte får någon respons.
Och den där jobbiga klumpen i magen kommer tillbaka. Hjärtat slår hårdare och tyngden på mina axlar känns tyngre. Och jag tänker på sånt jag inte borde tänka på. Saknar sådant som är borta för länge sedan. Endå poppar det upp flera gånger om dagen som om det är någonting som fortfarande finns. Fast i själva verket finns ingenting. Det är borta och jag sitter här helt ovetandes om vad som hänt. Kommer jag någonsin bli av med det här?
Det är svårt att acceptera att det är som det är men det blir inte lättare när man inte ens kan prata länge. En nära vän jag väldigt mycket hade behövt just nu, som inte länge finns. Som inte finns alls faktiskt.. det gör ont i mig.


och att personen i fråga inte kan vara ärlig gör det hela ännu värre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0