DAG 1- vägra bada i burkabaddräkt

Unnar mig nu en paus i röjandet här hemma. Har insett att det inte kommer bli klart idag! Behöver mer förvaring. Har ju så sjukt mycket saker så jag vet inte var allt ska få plats! Och Ni som känner mig vet ju att jag äldigt sällan lyckas slänga saker och ting. Även om jag har blivit mycket bättre på det. Men Har iaf kommit en bit på vägen och det är ju bra!

Annars är det ju första dagen av mitt åtta veckors kämpande. Och det går bra! Har en tendens att sumpa till det redan första dagen men icke! Motivationen är fortfarande med mig! Även om det kändes tungt när jag fick en massa Sibylla och Max kuponger på posten.. Men nu har jag stoppat i mig två ägg och lite wok, så nu känns det mycket bättre. Men är törstig som ett djur men för lat för att gå de få metrarna fram till kranen och hämta vatten, så här får jag sitta, lönnfet och lidandes. haha! Nä, skämt och sido! Det går bra idag!

Ska nu fortsätta min städpaus med att läsa lite bloggar. Hitta inspiration både till mitt nyttigare liv och till hemmet!
Och ni får ha det så fint så ses vi snart igen!


Dags för föränding. Kunde hon, så kan jag!
Vägrar bada i vassen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0