chans

Finns det någon chans att det här kan bli bra?
Att jag kan släppa och se någonting nytt?

FAN, åt helvete med allt tycker jag..
fast endå inte..
eller?

SKITSAMMA

NU eller aldrig!



Till någonting annat.. min helg.
Vad jag nu ska säga om den. Mina två inneboende lämnade mig ensam i stan och drog till vemdalen för att döda hjärnceller istället. Så fredagen blev en lugn dag, men kvällen spenderades till att börja med, med mig, Anna och ett gäng öl. Efter några timmar kom även Simon och tre vänner till honom förbi och drack ännu mer öl sedan drog dom vidare och efter att tag drog vi vidare, dock kom vi inte längre till en korvvagn! Där prutade vi på korv innan Anna drog hem och jag träffade Simon utanför Memento och härjade lite med han, mattias och nån random vi hitta som jag inte ens vet namnet på! Sedan gick jag hem och slocknade i soffan medan de andra drog tillbaka till memento sista timmen.

Lördag mådde jag skitdåligt på morgonen trots att jag bara drack fyra öl kvällen innan, promenerade iaf upp till ma & pa och följde med dom och handla för att sedan spendera eftermiddag och halva kvällen där med film och öl, sedan bar det av hem för att göra mig i ordning innan jag skulle möta evelina och våldgästa deras lagfest, sedan blev det krogen, någon timme, där var det dock inte lika underhållande. Behöver inte gå in på detaljer, men roligare krogrundor har jag haft!

Slutade med att jag och Evelina drog till en annan korvvagn och prutade lite korv även där. Någon stark jävel som gav halsbränna. Träffade även två pajasar som skulle ha med oss på pizzeria och äta brödkanter. Underhållande ett tag sen smet vi. Slutade med att vi båda däckade här hemma.

Idag har jag sovit, tagit det lugnt, sedan kom Jenny och Safina hem från sin resa och strax efter det drog jag upp till Ma & Pa för lite godmat och mys med fotboll på tv'n. Men jag blev trött och drog mig hemmåt för att placera mig i soffan där jag suttit som fastklistrad förutom en tripp till OK med Jenny för att handla mat och dylikt. Annars har det varit soffan och tv'n som hägrat! Och så förblkir det ett tag till innan jag ska sova!



btw PÅ FREDAG FYLLER JAG ÅR! iiiiiiiiiiih. alltid lika spännande!! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0