VIN OCH KINAMAT

Haft en mysig kväll med Liza, vi har druckit lite vin och ätit kinamat.
Dock mådde inte liza så bra så hon drog hem för ett tag sedan.
D vare inte så mysigt med vin & ljus längre. Så nu sitter jag bara och halvkommar på CSI och kollar igenom bloggar på bloglovin, har ju över 1000 inlägg att gå igenom!
Sedan är man ju hungrig också, sugen på farmors kallopps och pärer! hundra år sedan man åt! och det är nog mitt bästa!

Annars idag har jag inte gjort mycket alls, känns som om jag håller på att förfalla igen, men på ett annat sätt denna gång!
Känns som om jag ruttnar inombords och egentligen bara vill släppa allt och springa så långt bort jag bara kan. Men istället har jag ingen ork, jag är trött, slö, orklöss och nere hela tiden. KÄnns som om jag sjunker ner genom jorden lite mer för varje dag som går.
Som om jag låter livet passera utan att jag hinner göra någonting, eller mer... utan att jag orkar göra någonting åt det.

Jaja, jag ska fortsätta med det jag höll på med.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0