tonight

Saknar min lillkisse, Lille Nemo! Hoppas hon har det bra! Men det tror jag att hon har! Det känns så i "moderhjärtat" hahah... jaja!

Jag hungrar snart ihjäl. Tycker synd om mig själv som är så hungrig men för lat för att ta mig till köket. Så jag sitter här i soffan och väntar på att mackor och oboy ska komma svävandes till mig så jag kan äta!
Ja, jag vet! Sjukt sorglig är jag idag!
Och jag har fortfarande inte börjat röja här! iiiih! Får snart någon sorts panik!

MÅSTE RYCKA UPP MIG!

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej! Förstår att du saknar henne. Hon har det jättebra iaf! Har vuxit på sig rätt ordentligt. Måste börja rensa bland leksakerna, ligger överallt just nu :) Finaste katten! Tuff rackare, backar aldrig för en liten fight :D

2010-09-26 @ 13:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0