the sun don't shine forever

fy vad dålig jag är på att uppdatera bloggen!
men har inte haft särskillt mycket att skriva om och har själv inte varit på topp heller.
men förhoppningsvis är det på väg åt rätt håll. Idag har det iaf känts så!

Även fast klockan är ganska mycket nu så tänkte jag slå på en film för jag vet hur svårt jag har att sova nu för tiden, brukar inte somna ordentligen förrän runt sex, jättejobbigt! Men känner mig hemskt trött nu så förhoppningsvis kan ja somna efter filmen!
men först ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet med min älskade rengöringsmjölk som det så fult heter, den är iaf från garnier och det är den gröna! Jag vet inte om den är bra eller bara gör mitt ansikte rent från smink, men den luktar så otroligt gott så jag skulle kunna tvätta ansiktet hela dagarna och hela nätterna om det så gick! Underbart gott luktar det!



Sedan ska ja nog sova ut lite imorgon (också) för annars kommer jag bara börja klättra på väggarna i väntan på posten! Jag väntar ju nämligen på mina klänningar från Nelly.se! Och dom bara måste komma imorgon!

Nä men nu ska jag göra mig i ordnig och som sagt slå på en film innan tiden springar iväg ännu mer!



Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0