sweet little lies

var ett litet tag sedan jag skrev här men har verkligen inte mått bra..
har fått jätteproblem medmagen (antagligen magkattarrr....) och har varit upp både på akuten och på PVC, men fick ju inte mkt till hjälp där..
på PVC sa de att de var för trötta för att hjälpa mig..
så det har varit en hel del sömnlösa nätter och många dagar utan mat, men idag äntligen tvingade jag i mig lite potatis och fisk, kändes som om jag svalde knivar, men nu efteråt känns det lite bättre i magen! Annars är det bara hårdbröd med smör som funkar bra att äta! Men det är faktiskt ganska gott satt!

Imorgon får jag lön, och jag sitter verkligen och kollar på klockan heeeela tiden! Vill betala alla dumräkningar jag har! Är så skönt att göra det på en gång man får pengar, så vet man ju sedan hur man kan leva resten av månaden!

Sedan imorgonbitti ska jag till tandläkaren , så jag hoppas inte magen gör lika ont som i morse, det är olidligt!! Sedan ska jag skynda mig till OKQ8 och hämta ut min iPhone som varit på lagning! gud vad jag längtar!
Efter det ska jag till mamma och så ska vi handla sedan till mig för att packa och luncha, flyttar ju som sagt ihop med Liza snart! Eller på söndag rättare sagt!

Nä nu ska ja gö nå vettigt.. kanske!

Gokväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0