så nära får ingen gå

Åh, jag får panik över att må såhär.
Är helt slut, hela tiden!
Känns som flera veckor passerat nu och jag har inte gjort någonting alls!
Känns som om jag sakta men säkert dör inombords!
Måste verligen göra någonting åt det här!
Men vet inte var jag sk börja..

Åh gud vad jag tjatar om det här!! IH!

Men nu tänkte jag iaf ta mig en powernap (som att jag itne sovit tillräckligt mycket redan) sedan tänkte jag fortsätta med packandet och småstädandet så fott jag bara orkar! Och sedan när safina slutat jobba vid sisådär halv tolv kanske, så ska vi nog försöka hitta på nått kul!
Men nu börjar jag bli hungrig också, bäst jag lägger mig så jag inte hinner svälta ihjäl innan jag orkar laga mat!

trevlig fredag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0