panic

Fortsätter må piss, och det blir bara värre. Vet inte vad jag ska göra..
Idag har jag knappt orkat resa mig upp ens, började med att halsen krånglade, gjorde ont och kändes nästan igenasvullen, och det som ilade i hela huvudet och jag visste inte om jag var vaken eller drömde!
Sedan nu mot eftermiddag och kvällen började jag få ont i magen och det har bara blivit värre och värre.. och nu mår jag verkligen jättedåligt! Och så har jag varken alvedon eller ipren..
Men tänkte försöka få i mig en macka och lägga mig och försöka sova.. kanske slår på en film och värken inte försvinner. Det gör som jätteont på ett konstigt sätt uppe, ovanför naveln och som trycker i bröstkorgen, jätteläskigt!
Men måste verligen kunna somna inom någon timme, för jag ska upp vid tio imorgon! Och det måste jag!
Har så sjukt mycket att göra! Flyttar ju om några dagar satt..

Funderar kanske på om det är stress som får mig såhär dålig.. har ju kunnat få ont förut, men nu är det så annorlunda.. ja jag vette fan! Får hålla tummarna att jag mår toppen imorgon!

Godnatt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0