kCal

godeftermiddag!

ännu en natt utan sömn, tror jag blir galen snart!
inbillar mig saker och ligger på helspänn, endå till halv sju eller nått sånt.
Det är itne roligt längre..
Sedan att man vaknar upp och det är huuuur stökigt som helst gör ju inte saken bättre, och att jag vet att om två veckor ska det vara tomt, och kliniskt rent här hemma gör att allt bara känns ännu tyngre.
Jag som brukar vara exalterad när jag ska flytta, men nu känns det bara jättejobbigt och jag vet inte alls var jag ska börja.
Eller det ska bloi kul att flytta men allt som måste ordnas och så känns jättejobbigt. Och det har det aldrig gjort förr och då har jag endå flyttat sisådär .. hm.. 10 ggr ungefär. Och jag älskar att flytta.. egentligen! Det är så roligt att fixa fint på nytt och göra förändringar! jag bara älskar det!
Men nu känner jag mig orklös och önskar att jag kunde knäppa med fingrarna så var det tomt här och rent! Och det bara var att göra mysigt och fint i mitt nya hem.. men det känns så långt borta...

Aja, nu ska jag koka ägg och hoppas på lite energi! Har ju iaf bestämt mig för att skärpa mig gällandes maten! (jaaa, än en gång) så nu räknar jag kalorier och ser hur länge det håller! Men nu kurrar det som fan så nu blire ägg och broccoli! adjökens!

2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0