For now we’ll say goodbye, but I don’t think we’re through, I got a thing for you

Vilken helg!
Jag borde ha stannat hemma!
Visserligen har jag haft det trevligt, men jag har mått så otroligt dåligt efter fredagen! Och gjort av med alldeles för mycket pengar, med tanke på hur min ekonomi ser ut just nu! Men det är smällar man får ta när man är dum som ett får!

I fredags var iaf jag och Liza och käkade på memento, buffé. Var faktiskt ganska gott! Dock var det iskallt där inne så vi stannade bara där och åt o drack lite. Sedan drog vi till Liza där hon slänge på sig myskläder och slängde i mig lite vin! Safina kom också och vi två drog oss senare ner till Svensson följt av oscar! Sjukt lite folk ute men vi hade rätt trevligt endå! Sedan blev det nattkäk o grejer..

Lördag mådde jag riktigt dåligt, sämre än på väldigt länge, både bakis och allmänt slut bara. Men Erika hade förfest nu när hon kommit hem från ett år i USA och då var jag ju bara tvungen att gå dit! Det gick segt till en början men efter några timmar kom även jag igång! Och det blev en lång kväll på svenssson följt av en kort stund på ett dött stadshus! Ja, vad fan har hänt med sundsvall? Aldrig nå folk ute numera.. trisst!

Idag har jag bara varit seg och sovit! Men man behöver sånna dagar ibland! Men nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma förbi med lite mjölk, så ja kan dricka en massa oboy som jag längtat och tjatat om hela dagen, så då hade jag ju turen att mamma skulle handla och hon erbjöd sig att komma förbi med några liter! Så ja, där kanske man kan kalla mig bortskämd ;) haha!
MEn men.. efter det täntke jag väl hitta på någonting med tanke på hur slö jag låtit mig vara idag! Blir väl häng med Safina och Liza, får se vad vi hittar på för skoj.



Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0