vilken dag

vaknade upp och mådde som en skit.
täppt i näsan, huvudvärk, hosta och ett tomt hjärta (om ens något hjärta alls)

Låg i sängen länge i tron om att ja skulle dö.. eller åtminstone hamna i koma. Inget av det hände, istället kom Anna förbi. Det var trevlig, jag brot ihop, det var skönt. För ett tag sedan drog hon ner på stan för att fota och jag gick och hämtade ut mitt efterlängtade paket, som jag nu inte bryr mig ett skit om. Jag kollade på det, luktade på det och har nu lagt det på andra sidan soffan och där får det ligga ett bra tag tror jag..

Och nu när jag kom hem läste jag ett mail jag precis fått. Så nu sitter jag här och bölar igen. Ja, tänk så mesig man får vara! Men när någon man egentligen inte känner har satt sig ner och skrivit ett mail, blir man verkligen rörd och känslosam. Men det behöver nog alla ibland.

Nu tänkte jag iaf bosätta mig i soffan med ett täcke och kolla SATC tills ja måste lämna tillbaka de.. om 30 min såg jag nu. FAN! Får väl se The Hills sen då. Alltid nått.. Sedan ska jag ligga här och känna mig ynklig! Det är en sån dag idag! Jag är sjuk och sårbar! Så soffan och serier om andras liv passar mer än perfekt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0