var är du?

Skönt söndag!
Har bara tagit det lugnt, och inte haft någon baksmälla som tidigare helger!
Jag har ju som sagt lagt ner det där med supandet!
Men det betyder ju inte att man kan gå ut, så bölev en sväng på oscar igår, en lugn kväll, en bråkig kväll, men en okej kväll!

Nu har jag precis diskat lite, och ska snart kila på hemköp och köpa någonting ätbart, eller om jag springer på kermit som ligger mycket närmare? fast jag försöker ju spara lite pengar här så får nog bli hemköp! Sedan ska jag testa på min halloween sminkning, spännande! jag har höga krav på mig själv, men jag hoppas och tror det blir bra!
Sedan blir det Beck med Liza och chirre dirre som vi inte åt i fredags! wehey, nästan så jag faktiskt längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0