upp upp

Idag har varit en ganska bra dag faktiskt.
Började med att jag var hos tandläkaren 10.50 för en koll, men slutade med att jag var där i en timme och slipade och fixade med tänderna som gick sönder förra helgen. Tur jag låg ner för jag blödde som en gris när de höll på med den där vassa saken och när de tröck vid visdomstanden som nästan kommer upp helt. Trodde jag skulle svimma där ett tag. Men det gick bra, efter det gick jag förbi och köpte lite maskeradsmink och lösögonfranslim nu till halloween, sedan gick jag hem och väckte Liza och drog med mig henne på stan för lunch och lite shopping.
Så idag har jag fått hem en del saker! Självklart smink, men denna gång tänkte jag först ut vad jag "behöver" och köpte det, så det blev en rouge och en maskare. Också låtsasblod och låtsashud också då! Sedan köpte jag lite ringar, men en har jag dock lyckats tappa! Mitt lillfinger var visst för smalt för XS, hur nu det kommer sig med tanke på att jag har ganska stora händer! Men den ringen dyker nog upp snart igen. Sedan blev det lite spindenät, serpentiner och annat halloweenpynt!
Och ja, shopping lyckas nästan alltid göra mig på bra humör, eller vänta! Nu måste jag rätta mig själv, shopping  gör mig ALLTID på bra humör, åtminstone bättre!

Annars har jag bara småstädat, och sett film idag och betalat lite räkningar! Men en helt okej dag, var länge sedan jag hade en helt okej dag faktiskt, och det har varit skönt. Men nu tänkte jag lägga mig och läsa bok, och det får ju mig alltid att tänka på.. ja, dig! Men vad gör inte det! Nä, sängen, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0