sweet little lies

Sådär!

Nu efter en riktigt myskväll som fortsatt såhär in på småtimmarna är jag på lite bättre humör.
Som jag tidigare nämnde hämtade jag ut ett paket idag, det var mitt sminkpensel-set på 18 penslar som jag beställt! Och jag längtar tills imorgon när jag ska göra mig i ordning! Även om jag redan har massvis med sminkpenslar, är det alltid roligt med nytt!
Som ni som känner mig vet att jag aldrig får nog av penslar, smink och skönhetsprodukter! i love it!





Annars tänkte jag nog gå och lägga mig och försöka sluta fundera på om allt fortfarande är omslingrat av lögner!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också köpa penslar vart beställde du dina ifrån??

2010-11-18 @ 14:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0